The Tribe Balkan
Dobro došli na forum serije The Tribe.
Molimo vas, logujte se ili se registrujte.
-------------------------------------------------
Welcome to the www.tribe-balkan.co.nr.
Please log in, or register.
The Tribe Balkan
Dobro došli na forum serije The Tribe.
Molimo vas, logujte se ili se registrujte.
-------------------------------------------------
Welcome to the www.tribe-balkan.co.nr.
Please log in, or register.
The Tribe Balkan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Tribe Balkan Fans

HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

Zootists `Power and Chaos`

Go down 
+2
spico
Jack
6 posters
AuthorMessage
Jack
Jack Scientist
Jack

Број порука : 1213
Omiljeni Lik : Jack
Registration date : 2009-03-06

Zootists `Power and Chaos` Empty
PostSubject: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptySun Mar 29, 2009 12:59 pm

The Zootists are a Tribe, formed by Ebony, Java and Siva in Series 5, who worships a reborn Zoot.
They believe Zoot has come back to life and they create chaos within the City, forcing the other Tribes to seek refuge in the safe zone and in the country. But in reality, the Tribe of the Zootists is part of Mega and Java’s plan to take control over the City. Java manipulates Ebony with Virtual Reality and makes her believe Zoot has come back to life, with the help of a Zoot look-alike, Darryl.
The Zootists soon find themselves without a leader when Ebony, with the help of Siva and Slade, realizes she has been manipulated by Java.The Tribe is dissolved when Mega’s plan is revealed.
The Zootists have their headquarters in the old school where Ebony first met Zoot, then still known as Martin, and where she first heard his message of “Power and Chaos”. They control the whole City outside the safe zone and use the Zoo as a prison for all “non-believers”.
The Zootists dress with outfits similar to what Zoot was usually wearing. They also act like him and use a replica of the police car Zoot used to ride in.

embers:

• Ebony (founder and leader of the Zootists)
  • Java (founder of the Zootists)
  • Siva (founder of the Zootists)
Back to top Go down
http://www.tribe-balkan.co.nr
spico
Admin
Admin
spico

Број порука : 948
Omiljeni Lik : Bray & Amber
Registration date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptySat Jun 27, 2009 1:06 pm

Tek su se pojavili, a već me nerviraju. Mada, od Izabranih ne mogu biti gori! Ko zna, možda i mogu, videću do kraja sezone.
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

Број порука : 214
Omiljeni Lik : Ima ih vise,ali evo Bray...
Registration date : 2009-08-01

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptySat Aug 29, 2009 3:25 pm

Meni je bilo malo cudno,tek sto su se pojavili,a odjednom imaju mnogo ljudi,i svi prelaze na njihovu stranu...Ali onaj njihov Zoo vrt sa lavovima mi je bas bio extra... Very Happy
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptySun Aug 30, 2009 6:11 am

Meni je glupo bilo što su svi na njihovu stranu prešli... Posle onoga sa Izabranima, milsim da niko ne bi želeo da ima ništa sa Zutom...
Back to top Go down
Anita92ns
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Anita92ns

Број порука : 197
Omiljeni Lik : jaoo pa ja ih sve volim!!!!
nemam omiljenog
Registration date : 2009-04-30

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptySun Aug 30, 2009 6:42 am

spico wrote:
Meni je glupo bilo što su svi na njihovu stranu prešli... Posle onoga sa Izabranima, milsim da niko ne bi želeo da ima ništa sa Zutom...

pa bas...bzv
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptySun Aug 30, 2009 8:09 am

To i ja kazem... Smile
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyMon Aug 31, 2009 12:10 pm

Mislim, stvarno... A i cela ona priča da je oživeo, i da je on kao neki bog... Koještarije. Ko bi još danas u to poverovao!
Mislim, oni nisu tinejdžeri, ljudi našeg uzrasta... Ja bih teško poverovala u tako nešto.
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyMon Aug 31, 2009 12:32 pm

Pa i ja bih,ali zamisli sebe u njihovoj situaciji,svi odrasli umrli,ostali su bez svojih najdrazih,ko zna koliko nisu nista jeli,zlikovci ih mucili...Onda ti treba nesto u sta ces da verujes,lako te neko moze naterati na svasta,a i mislim da bi malo ljudi ostalo isto posle takve tragedije...:S
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyMon Aug 31, 2009 4:49 pm

Znam ali svejedno... Šta, zar su zaboravili na sve religije sveta? Mogli su verovati u Boga. Ali ne, oni su izmislili Zuta... To govorim jer su neki od njih i po nekih 17-18 godina.... Malo mi je neverovatno da su toliko primitivni, čak i posle takve tragedije. Pa valjda nisu budale. Ali opet... Ko zna? Sve je to moguće u neku ruku...
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyMon Aug 31, 2009 5:18 pm

Hehe...Sve je moguce! Very Happy
Back to top Go down
Techno Jack
Techno Jack

Број порука : 990
Omiljeni Lik : Jack
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyTue Sep 01, 2009 2:57 am

A nisu to uspjeli napraviti kako treba, zato će The Blood Of Judas biti puno bolji, zato što neće biti cenzure i prikazat će se realnija slika postapokaliptičnog svijeta.
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyTue Sep 01, 2009 6:03 am

Da, ovo je po meni dosta nerealno... Jedno je sigurno - sigurno bi došlo da haosa i anarhije.
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyTue Sep 01, 2009 7:53 am

Slazem se,do haosa i anarhije bi doslo 100%
Back to top Go down
Chosen
Brady (still a baby)
Brady (still a baby)
Chosen

Број порука : 44
Omiljeni Lik : Zoot
Registration date : 2009-07-23

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyTue Sep 01, 2009 9:29 am

spico wrote:
Znam ali svejedno... Šta, zar su zaboravili na sve religije sveta? Mogli su verovati u Boga. Ali ne, oni su izmislili Zuta... To govorim jer su neki od njih i po nekih 17-18 godina.... Malo mi je neverovatno da su toliko primitivni, čak i posle takve tragedije. Pa valjda nisu budale. Ali opet... Ko zna? Sve je to moguće u neku ruku...
Oni imaju 17-18 godina,ali kad se dogodila nesreća oni su bili klinci od 12-13...
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyTue Sep 01, 2009 3:41 pm

Pa ne svi... neki da, ali na primer Brej ima oko 16-17 i u prvoj sezoni.
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyTue Sep 01, 2009 5:11 pm

Spico nasao sam ti odlican primer za onu njihovu potrebu da veruju u nesto...Dobio sam od druga neku poruku na FB,neku kinesku poslovicu,i pise da ako je posaljes na adrese 20 drugara,za 4 dana docice ti neka sreca,ispunice ti se nesto...I posaljem ja to drugovima,njima 20, i jedan mi odgovara,"koji ste vi retardi,u sta vi verujete" a drugi drug na to njegovo odgovara: "Pa moram u to da verujem zato sto nesto mnogo zelim..." e sad ovo je 2009 god,a tada je bila 1999,i jos ta strasna katastrofa,pa zlikovci i da ne nabrajam vise...A vidis da i sada neki razmisljaju tako,iako nema ni te katastrofe, i zivot je normalan,za razliku od radnje prve sezone u plemenu,i uopste...Sta da ti kazem...
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyWed Sep 02, 2009 1:44 am

Pa dobro, sve je to moguće. Ali opet, verujem da je tamo moralo bili i mnogo ljudi koji su realnije gledali na stvari. Nije valjda da su u čitavom gradu samo Pacovi bili razumni.
Back to top Go down
Eagle
Dal (serious teenager)
Dal (serious teenager)
Eagle

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyWed Sep 02, 2009 6:13 am

Pa moralo ih je biti,ali su bili u velikoj manjini...
Back to top Go down
spico
Admin
Admin
spico

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` EmptyWed Sep 02, 2009 12:53 pm

Ne znam baš... Jeste da je istina da u kriznim situacijama čak i odrasli ljudi pribegavaju sujeverju... U svakom slučaju, neverovatno mi je to malo, da se jedna ogromna većina uhvati za to.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Zootists `Power and Chaos`   Zootists `Power and Chaos` Empty

Back to top Go down

Zootists `Power and Chaos`
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Tribe Balkan :: The Tribe - Mallrats Caffe :: Tribes-
Jump to: